tisdag 19 april 2011

Gammalt Mysterie

Påsklovet använder jag till färgning men också lite stickning. Kom på att jag har en grön Mysteristickning sedan 2008 som bara ligger. Det fanns ett problem igår. Jag hittade inte mönstret. Skam den som ger sig. Visste att det var i en blå mapp.


Nu är mönstret hittat och jag har börjat sticka igen på denna. Den heter som färdigsjal Mother Earth och det är en hel del att hålla reda på men ganska rolig stickning. Kanske jag kommer i alla fall en ledtråd innan lovet är slut. Det är 12 och jag är på 5 nu och det är ganska långa. Kanske man skulle ha valt den korta varianten, men inga genvägar här heller.





2 kommentarer:

Eva i Stäket sa...

Så fin i en riktigt Sanna-färg!

Anonym sa...

hej Vill komma i kontakt med din vän C var det rätt? Gäller dubbelstickade muddar från sticksymposiet i somras. mvh Kerstin.lagergren@spray.se kerstin lagergren söderväg 23 Visby. Tack på förhand.