torsdag 1 juli 2010

Snabbvisit

Jag har varit på snabbvisit i Östergötland. På väg dit så stannade jag i Älvsjö. Precis på mitten av resan och det var en underbar dag.


Stickade ett antal timmar tillsammans med härliga vännen M och det bara sååå fantastiskt!!! Underbart väder, trevligt sällskap, och så fick man prata stickning som bara den.



Jag hade med mig min Tivoli också så den fick några varv. Det är bara ärmarna kvar och jag har kommit nedanför kullen nu och skall börja ta in ärmen.



Senare på kvällen landande jag vid Kvarnen i Gälstad-Lundby. Där var vi många som firade underbara vännen K som blivit klar operationsköterska.
Jag passade på att hälsa på min f d kollega K också innan det bar hem till södra norrland igen. Härlig trip.




2 kommentarer:

Susilull sa...

Låter som en härlig trip!
Vänner, sol, prat och sticknig, kan det bättre blir?!

Eva i Stäket sa...

Kul att du hann med så mycket på din lilla resa!