måndag 8 mars 2010

Mera Atlanta garner

KM fick en eftermiddag ledig och då blev det garnspan. Härligt för mig. Först åkte vi till Strings and strands. Inte så lätt att hitta men till slut så.
Där hittade jag en del godis. Lavolds llama, aracunia bomullsgarn tunnt, Artyarn med pärlor i och se ett sockgarn som såg ut som påfågel i färgen.


Nästa garnaffär var Needle nook. Vännen M var ute efter ett visst garn, men tyvärr så hittade jag inte det, men dock hittade jag lite annat bl a Zephyr silkwool. Det är så härligt att sticka sjalar i och sedan var det ett nytt norogarn med bomull i. Måste bara prova.

Detta var allt garn vi hittade eller rättare sagt fick följa med mig hem från min resa. Nu skall det bara stickas lite här hemma också.

2 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Härliga garner :-)

Linda sa...

Du har en utmärkelse att hämta på min blogg!