söndag 7 december 2008

Några blockade sjalar

Äntligen är festival blockad. Lite svårt att fota den eftersom dagsljuset är inte det bästa och när det är så är det inte så länge. tog mig ut på snön.

Min Icarus är också blockad nu!!!! Jag trodde att den skulle bli ganska lite, men den blev alldeles bra och jag tror att denna skall vara lika populär som den förra.

Båda dessa sjalar är stickade i Stäkets merino7500. Jag har varit med och färgat upp dessa färger med Eva. Just den färgningen blev det många Sannsticks färger.

5 kommentarer:

Inger sa...

Fina blev de sjalarna och vad mycket snö ni har.Här kom lite i torsdags men det försvann dagen efter.

Eva i Stäket sa...

Vad fina sjalarna blev! Du kan väl maila mig din Festivalbild så lägger jag in den i galleriet.

Eva i Halmstad sa...

Hej
Så fina dina sjalar är, och så skoj att du "äntligen " fick dom blockade =)

Ha de riktigt gott på dej.
Eva.

Berta och Prinsen sa...

Nyheter hos Berta & Prinsen!

Välkommen att kika in ♥

Mvh Berta &Prinsen

http://bertaochprinsen.blogspot.com/

Anonym sa...

Åh, vad fina sjalarna är! Härligt med handfärgat garn.

Tror du att garnet du har i din webbutik silke/kashmir passar till ditt mönster Irmelie? Jag har tänkt beställa efter julhelgen.