onsdag 22 oktober 2008

Ledtråd 5

Så äntligen är något oktober klart. Här är muddarna Elof från pulsklubben. Det är oktober mönstret.


Ledtråd och hela Festival sjalen är nu färdigstickad också. Nu är det bara blockningen kvar och jag har inte funderat ut hur jag skall göra den ännu. Hoppas hinna göra det innan helgen.

Här nedan är en liten detalj i kanten på Festivalsjalen. Den syns inte så bra eftersom den inte är utspänd.

Lördag och söndag åker jag på Lokalgruppmöte i Stickas regi. Det är första gången för mig så det blir mycket spännande. Några av er träffar jag nog där, eller hur?

5 kommentarer:

TruckerElin sa...

Hej! Hur är läget?
Va duktig du är som gjort klar Festivalsjalen.., själv är jag på del2 ännu o det går knappt framåt. Förstår inte varför jag har så svårt att få det rätt.., känns som jag gör ett varv fram å två tillbaks hela tiden..

Eva i Halmstad sa...

Visst vi träffas där, ska bli riktigt roligt, sitter och funderar på vad jag ska ta med mej, hoppas på att få se din festival sjal live i helgen.
Må så gott på dej så ses vi på lördag.
Eva.

Eva i Stäket sa...

Det var bra jobbat!! :)
Festival ser fin ut!

Maria J sa...

Välkommen till Sundsvall! Det är jag och Cina som ordnat med det praktiska. Hoppas att det ska bli en riktigt trevlig helg!

Kristina sa...

Åh vad snabb du var. Jag hann inte mer än 2 varv igår. Jobbar och jobbar..Men snart är det ledig helg igen.