fredag 11 januari 2008

Sannsticks öppnar

Idag öppnar:
-den nya hamnen för cyberstickare.

Öppningserbjudande
För att fira öppnandet av min nya webshop så har jag ett extra förmånligt erbjudande till alla nya kunder. För varje produkt du beställer så får du en extra rabatt på 1 % av totala priset exklusive eventuellt porto upp till 15 % d v s om du beställer 10 härvor så får du 10 % rabatt på hela beloppet (gäller även om det är samma garn du beställer 10 likadana av).
Erbjudandet gäller fram till den 31 januari 2008 och gäller enbart en beställning per kund.
Du hittar Sannsticks här

ALLA ÄR HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis och lycka till, med shoppen! :-) De handfärgade garnen ser ljuvliga ut :-)

Jag ska beställa, men måste vänta tills nästa vecka.

Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Ååh, vad kul!
Och garnerna ser jättehärliga ut!

Stort lycka till!

Eva i Stäket sa...

Grattis och lycka till!!
Det ser jättefint ut!

Linda sa...

Tack! Jag ska absolut höra av mig om jag tar mig en tur norröver till Sandviken!

/Linda