onsdag 16 januari 2008

Klar och froggning

Tack alla för ert stöd när det gäller min webshop!!! Det har kommit en del kommentarer, men även en hel del mail. Tack!!!!



Börjar sedan med det tråkiga. Upptäckte just att jag har stickat fel på ett helt bakstycke på Babykoftan. Så nu är det froggning som gäller. Och sedan är det att sticka från ruta 2 jag hade nog kommit till ruta 4.




Jag har dock lite roligt också. Min Candle Flame är klar!!!!! Hade lite olika problem med hur jag skulle göra med avslutningskanten. Det blev en I-cord som jag blockade i lite spetsar.

2 kommentarer:

Eva i Stäket sa...

Tråkigt med babykoftan. Jag vet ju att du gärna vill ha den klar till en viss händelse!
Men din Candleflame är underbar!!
Ha det bra!

Anonym sa...

Vad tråkigt när man måste riva upp så långa stycken :-(

CF är underbar! Superfin.

Ha det bra!